Monday 30 September 2013

Peluang Berniaga

Saya mencari sesiapa di luar sana yg teringin berbisness tapi tiada produk, tiada modal dan tidak tahu bagaimana. Hanya dengan menjadi pengedar @ menjadi rakan bisness saya dengan produk pelapik tilam Biovelocity.

Pelapik tilam biovelocity bukanlah pelapik yg biasa kerana ia telah dicipta dengan menggunakan teknologi Biovelocity dan garam laut dalam. Dimana ia dapat membantu memberikan aura yg positif secara saintifik dan hasil kajian yg telah dibuat oleh pakar-pakar saintis.

Pelapik tilam ini akan memberikan  kesan yg luar biasa kpd pemakainya dan yg paling utama adalah  ia dapat memberikan keberkesanan tidur yg berkualiti.
Sebanyak lebih 8 ribu unit pelapik tilam Biovelocity ini telah terjual hanya dalam masa setahun. Banyak jugak testimoni yg telah diperolehi dengan menggunakan tilam Biovelocity.


Kenapa memilih pelapik tilam biovelocity?

  • Niat utama ingin membantu mereka-mereka yg mempunyai masalah kronik seperti lumpuh, strok, masalah saraf, gastrik, asma yg teruk dan lain-lain lagi. 
  • Membantu dan meningkatkan kesihatan diri sendiri dan keluarga 
  •  Dapat berkongsi testimoni sendiri kepada orang lain
  • Sedikit sebanyak dapat menambahkan pendapatan kita hanya dengan berkongsi pengalaman.


So, mungkin dalam kehidupan kita sekarang yg memerlukan perbelanjaan yg tinggi dapat membantu sedikit sebanyak dalam melakukan bisness ini. Tidak perlu modal yg besar dan kemungkinan besar juga tidak memerlukan modal jika hendak menjadi pengedar. Yang paling penting ini bukan bisness plan cepat kaya ye.
 
Untuk info lebih detail bagaimana cara dan plan marketingnya jgn malu dan segan ye email saya azasuhaiza@gmail.com ataupun mesej/call/wassup 0108941206.  InsyaAllah saya sedia membantu. 





1 comment: