Thursday 26 September 2013

Kenapa kita perlu ada BVSM

Apa itu BVSM? BVSM adalah singkatan kepada Bio Velocity Sleep Mate dimana ia direka khas untuk memenuhi keperluan tidur yang penting bagi memelihara dan memulihkan kesihatan.

BVSM mengandungi Bio-activated energy yg membantu menghamoni dan memaksimumkan tenaga badan di samping mencapai keseimbangan tenaga. Selain itu gemaan yg sihat boleh menyingkirkan jarak gelombang yg tidak harmoni. Akibatnya gelombang fizikal yg positif meningkat lalu menguatkan aura badan dan seterusnya mengekalkan kesihatan badan.

Produk ini menggalakkan penjanaan sel dan tisu baharu yg dapat membekalkan tenaga tambahan kpd badan. BVSM menjadikan anda berasa segar semasa bangun drpd tidur.

Kebanyakan kita selalu terdedah dengan kesan radiasi. Seperti contoh kesan radiasi adalah penggunaan telefon bimbit dan juga penggunaan komputer yg kerap.

Memang tidak diakui yg saya memang tak lekang dengan telefon bimbit dari pagi sampai malam. Bukak mata je benda utama adalah tengok telefon bimbit. Kemudian pergi ke pejabat sambung menghadap komputer dan dalam persekitaran yg beraircond. Saya percaya ramai orang yg melalui rutin seperti saya.

Kesan-kesan inilah yg menyebabkan badan kita mudah mendapat penyakit tanpa kita sedari. Kalau kita jenis yg aktif bersukan mungkin tak ada masalah. Macam saya, memang akui kurang aktif bersukan. Itupun sekali sekala..so, bila balik kerja memang badan rasa lemau dan lesu....

Apabila dengan menggunakan  BVSM ni saya dapati sebelum tidur ia membantu mengurangkan masalah kaki lenguh kerana BVSM  akan membantu pengaliran darah tanpa kita sedari. Yg paling best adalah waktu kita bangun tidur kita akan dapati  badan terasa segar.

Tidur yg berkualiti adalah sgt penting kerana ia dapat membantu kesihatan fizikal dan mental seseorang untuk mengoptimumkan fungsi harian anggota badan.

Kesan kekurangan tidur

* gangguan fizikal
* gangguan pemikiran
* penurunan kualiti kerja
* penurunan tahap imunisasi
* mudah diserang penyakit
* risiko tinggi menghidap barah
* sukar mengawal stress
* mempercepat proses penuaan

Mungkin dengan penggunaan BVSM ini dapat membantu kita untuk meningkatkan kesihatan dan mencegah penyakit yg kita tidak duga. Insyallah.

Percuma demo hubungi saya 0108941206.  Saya sedia membantu.

No comments:

Post a Comment