Tuesday 1 October 2013

Segmen Jom Sihat by Azasuhaiza

Assalammualaikum


Hari ini dah masuk bulan OKTOBER. Sekejap je masa berlalu kan. lagi beberapa bulan je dah akhir tahun. So, disebabkan hari ini bertarikh 01.10.2013 ( tak ada maksud apa pun ) aku nak buat segmen Jom Sihat by Azasuhaiza. Ada gaya nak berkempen tak? hahaha...sebenarnya nak buat segmen ni sebab nak tambahkan kenalan dengan blogger-blogger yang lain. Dan yang paling best ada free gift special punya untuk diberikan kepada korang-korang yang sudi join segmen aku ni ( kelip-kelip mata mintak simpati ) 

So, caranya adalah : 

  • Tekan Button follow yang ada disebelah kanan side bar 
  • Buat tajuk entry " Segmen Jom Sihat By Azasuhaiza" 
  • Dekat post korang copy paste atau dowload gambar dibawah 

  • Lepastu buatlah ayat sepatah dua kata / slogan yg best-best dengan memilih 2 produk makanan kesihatan seperti dibawah
" Saya nak cantik dengan BBPlus Collagen kerana....................................."
atau 
" saya teringin nak cuba minum Mineral Coffe kerana ............................................"

korang kene pilih tau salah satu produk tersebut sama ada nak BBplus Collagen atau Mineral Coffee. Buatlah ayat-ayat yang lawak atau tak perlu skema sangat pun tak apa. Ataupun mungkin anda ada masalah-masalah kesihatan yang teringin mencuba 2 produk ini. 

  • Kemudian dah post entry jangan lupa komen dekat  blog entri ni dan masukkan sekali link anda tu. Insyaallah saya akan follow anda punya blog sekali. 
  • 2 Blogger yang best punya ayat / slogan akan saya hadiah secara percuma iaitu 

BB plus Collagen

atau 



Mineral Coffee

So, jom kawan-kawan blogger sekalian sudi-sudilah join segmen saya yang tidak seberapa ini. Terima kasih semua !!!!!!

No comments:

Post a Comment