Sunday 18 August 2013

Demo Kehebatan Tilam Bio Velocity Sleep Mate

Assalammualaikum 

Hai semua !! Macam mana nak tahu Tilam Bio Velocity ini berfungsi?  Ok, meh saya share sikit. Manusia memerlukan tenaga matahari untuk hidup. Tenaga matahari ini diperlukan untuk kita sentiasa bertenaga setiap hari. Sebagai contoh apa akan terjadi kalau pokok diletakkan lama di dalam bilik  ? Pasti ia akan mati kan. Sama lah jugak kalau kita duduk terlalu lama di dalam bilik atau pejabat dari pagi sampai ke petang. Kalau keluar pun, hanya waktu rehat atau kerja-kerja luar. 

jalan penyelesaiannya, kita digalakkan menggunakan tilam bio velocity ini kerana tilam ini mampu memberi gelombang solar matahari yang selamat kepada manusia untuk melegakan : 
  • sakit kepala
  • sakit haid
  • sakit perut
  • menghilangkan kesakitan otot
  • melegakan sakit gastrik 
  • melegakan sakit belakang
  • menolong ketegangan leher
  • melegakan rasa kebas
Gabungan Teknologi Modern & Alam Semulajadi.








Ujian Klinikal telah menunjukkan terdapat peningkatan tahap tenaga kepada subjek yang signifikan selepas menggunakan Bio Velocity Sleep Mate 





Yang Istimewa kali ini, saya sediakan demo khas dari DR.HASBI HARUN dari Green Leaders Academy berhubung kehebatan Tilam Bio Velocity Sleep Mate.






Beliau sendiri sudah mempunyai testimoni dari ayah nya sendiri. 



 hasbiharun Testimoni terbaharu adalah ayah saya sendiri. Beliau berusia 86 tahun dan menghidap penyakit lemah jantung dan artritis pada lutut. Beliau tidak mampu bangun dan berjalan sendiri sejak hampir setahun lalu akibat terlalu semput dan lemah lutut.

Selama itu beliau bergantung pada kerusi roda untuk bergerak di dalam rumah ataupun halaman rumah. Beliau perlu dipapah setiap kali hendak masuk kereta atau keluar kereta.

Alhamdulillah, selepas hanya 3 malam beliau tidur menggunakan lapik tilam Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) beliau boleh bangun sendiri dan boleh berjalan tanpa sebarang sokongan sejauh 20 meter! Sungguh menakjubkan dan sangat terharu mendengarkan berita gembira ini.

Beliau kata kaki dan lutut terasa kuat dan stabil. Tidak sabar rasanya untuk melihat perkembangan seterusnya. Beliau sungguh gembira dan saya sekeluarga sangat teruja untuk berkongsi pengalaman ini kepada semua orang.
Kepada anda semua yang ada ibu bapa sama seperti ayah saya. Bagilah hadiah lapik tilam ini kepada mereka. Jasa mereka tidak mungkin dapat dibalas namun usaha kita membantu mereka selagi mereka ada di dunia ini pasti menggembirakan hati mereka.

________________________________________________________________

 Call/ wassup saya 0108941206 untuk sebarang pertanyaan berhubung Tilam Bio Velocity ini. Order sekarang untuk dapatkan rebat RM120 dan berpeluang cuti secara percuma ke Gold Coast.



No comments:

Post a Comment