Wednesday 28 August 2013

Jemputan Raya dan Penganugerahan

Assalammualaikum

Lamanya tak update blog..huhu, minggu lepas memang minggu yang sibuk. Menguruskan hal kerja di ofis dan jugak attend beberapa proram dan jemputan. Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar.


Bersama office mate di majlis jamuan raya UKM pada 22 Ogos yg lalu


Pada 24hb pulak we all ada  program penganugerahan SSM dan SM di bangunan PGRM. Pagi tu dahlah kerja sebab menguruskan Kejohanan Golf IPTA di Bangi Golf Resort. Lepas je satel pagi tu terus cabut balik rumah nak bersiap untuk event petang tu. Macam biasalah make up sendiri je. Pastu kak alia call suh touch up sikit-sikit dengan kawan dia . alamak, malas betul nak make up sebenarnya..hihi...tapi arahan leader kene patuhi..kikiki


berkerut-kerut ok kene touch up, i tak biasa u all..hihi

 Dalam jam 2 lebih jugak kitorang sampai. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar walaupun mengharungi jem. Best sangat event tu, rasa macam tak sabar nak naik pentas macam diorang nanti. Kagum dengan mereka-mereka yang dah berjaya dalam bisness ni. Hopefully aku pun akan berjaya macam dioarang. Insyallah.

Beautiful with my group.cantik sangat kan ktorang..hihihi....

orang paling dikagumi in GLAM, of course HANIS HAIZI

dapat flowers dari Rawlins Haiqal- tq so much

blig-blig She is my inspiration too
Tahniah kak alia untuk penganugerahan


Habis je program petang tu, malam attend pergi umah bff kat putrajaya pulak. Dia open house dan surprise befday party untuk kawan dia.





Bersama kawan opis eja yg lain..

balik malam tu so tired but feel so happy. 
Apa-apa pun I'm happy
and feel great...

tq for reading


No comments:

Post a Comment