Tuesday 20 March 2012

Selamat Pengantin Baru

Assalammualaikum


11.03.2012 hari tu attend majlis perkahwinan kakak kepada kawan baik aku. satu kampung je pun. Memang rapat n kenal. Masa kocik2 dulu, itulah member yang aku ada. Selalu terjah rumah dia, main masak2, berkubang, main teng teng, main batu seremban, main lari2, main kejar2, tido umah dia. Nama pengantin tu kak inoi ( nama betul dia aini). dia tu kakak kepada bestfrend aku masa sekolah rendah namanya Hana. Dulu g sekolah kalau naik basikal pergi sama2 dengan Hana. Macam2 suka duka, kenangan manis zaman kecik2 aku kongsikan denagn Hana. Ohhh rindu pulak dekat dia ni. Dia ni orangnya cantik, pandai, baik. Tak taulah dah berpunya ke belum..tapi aku tau ramai peminat dia ni.

Owh Hana aku rindu kat ko

Kak inoi dah kawin sah dah nikah. Ko bila cik hana oi. hehehe. Papepun, nanti ko kawin jangan luper jemput aku ye. kepak kepak kebom kebom...selamat pengantin baru Kak Noraini Abd Salim dan pasangannya. 





Juga nak mengucapkan selamat pengantin baru buat kakak angkat aku yang disayangi dan dirindu....kak norasifah yang telah dilangsungkan majlis perkahwinan pada hari yang sama tetapi mohon maaf adikmu ini tidak dapat hadir. Ingatkan nak datang resepsi sebelah lelaki dekat Perak, tapi memandangkan kesihatan tidak mengizinkan. Maafkan adinda ya. Selamat Pengantin Baru, moga berbahagia hingga ke akhir hayat. Amin.


No comments:

Post a Comment