Monday 6 January 2014

Permulaan 2014

Assalammualaikum

Awal tahun 2014 ni, apa kata kita jadikan satu permulaan yg hebat. Bukan untuk sesiapa tetapi mungkin untuk diri kita sendiri. Dan....saya nk mengajak rakan-rakan semua untuk melakukan satu perubahan yg baru untuk tahun 2014 ni :)


Seperti yg kita maklum kemungkinan 2014 ini ekonomi negara kita mungkin akan menjadi sedikit mencabar dengan kenaikan harga barang dan sebagainya dan inilah yg memberi kesan kepada kehidupan seharian kita.
Satu peluang penyelesaian masalah ini adalah kita perlu membuat sesuatu tindakan yg mungkin kita perlu ubah dari 'biasa' kepada 'luar biasa'. Jom berniaga dan kembangkan perniagaan. Mana yg mungkin  tidak pernah berniaga ini adalah peluang yg terbaik yg perlu anda mulakan pada tahun 2014. Kenapa perlu berniaga?

■ 9 daripada 10 rezeki adalah dari berniaga
■ Membantu meningkatkan kualiti hidup
■ Persiapan di masa hadapan
■ Bukti kepada kekuatan diri

2014 dah tak ada lagi masa untuk membuang masa. Azam 2014 saya nak buat yg terbaik dalam apa jua yg dilakukan. Insya Allah. Doa sama-sama ye :)

Jom berbisness
Jadi salah seorang usahawan dari Green Leaders Academy Malaysia. Academy yg akan membantu usahawan sehingga berjaya. Yang penting keinginan dan kepercayaan.

Suhaiza sadri
0108941206

No comments:

Post a Comment