Tuesday 9 July 2013

Sokongan Dari Leader

Salam, 

Pejam celik-pejam celik esok dah masuk bulan Ramadhan Al-mubarak. Persiapkanlah iman kita untuk menghadapi dugaan di bulan ramadhan. Yang paling utama, tingkatkan amal ibadah kita sepanjang bulan Ramadhan nanti. Insyallah. 

Malam tadi, sempat lagi dapat personal touch dari our mentor CDM Hanis Haizi dan suaminya CDM Razali Zain di One Utama. Alhamdulillah banyak tips-tips berguna yang dikongsi bersama. Kata orang, untuk mencapai kejayaan perlu lah mencari ilmu itu dengan orang yang sudah berjaya dan nampak hasilnya. Ini kali ke-2 dapat berjumpa dengan Hanis. 



Rasanya semua orang tahu yang kejayaan tidak akan datang bergolek dengan sendiri.  Jadi kenelah berusaha. Bukan setakat usaha tapi kene usaha,usaha, usaha dan usaha..jangan jugak lupa doa kepada Tuhan. Insyallah. 

With CDM Hanis on Diamond Nite - credit picture byrawlins.com

Buanglah pandangan negatif orang sekeliling kita. Tapi yang akan melalui susah senang kita adalah diri sendiri. Yang nak berubah pun adalah diri sendiri. So, nak atau tak nak datangnya dari diri sendiri jugak. 

Sebab itu, untuk berjaya kita jangan jadi bodoh sombong. Bergurulah dengan orang yang sudah berjaya. Dalam GLAM, leader akan sentiasa support dan membantu. 

Terima kasih sudi baca <3

azasuhaiza@gmail.com
wassup : 0108941206
 


1 comment: