Monday 3 June 2013

Rahsia Orang Yang Gagal

Assalammualaikum

Rahsia orang yang gagal 



nak berjaya mesti ada rahsia, gagal pun ada rahsia tau. dalam ciri-ciri tu, aku akui semua ada dalam diri aku. huhu....korang rasa apa yang patut dilakukan ??? Insyallah semua masalah ada jalan penyelesaiannya..

Aku jenis memang suka lepak dekat rumah, rumahkan syurga kita....hehe...tapi bila time baring-baring tu...terdetik dekat hati...berfikir...dan sampai masanya aku rasa memerlukan tindakan untuk mengubah sehingga 360 darjah..

PERUBAHAN MEMERLUKAN PENGORBANAN

Sampai bila nak jadi orang yang sentiasa dibelakang??? padahal orang lain dah jauh meninggalkan kita..bangkit dari angan-angan mat jenin..jadikan ia realiti...

BERUSAHA, BERDOA DAN TAWAKAL 

Semoga aku dapat menjadi orang yang berjaya..itu kan keinginan dan lumrah setiap manusia..we need do something. Insyallah.....

 


No comments:

Post a Comment