Tuesday 4 June 2013

Nice To Meet Hanis Haizi

Assalammualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Tak tahu nak mula dari mana, tapi nak story yang last week aku telah diperkenalkan oleh my kakak ofis Kak Alia dimana dia ajak aku berjumpa dengan someone..

Actually, aku memang suka blog walking. Banyak jugak bloggers-bloggers yang aku rajin follow. Antaranya Maria Elena, Fatin Liyana, Fillanie, Peej Burhan, Hanis Zalikha. Dan aku pernah jugak terbuka satu blog ni iaitu blog Hanis Haizi



But, the last week aku adalah satu kenangan dan pengalaman yang aku tak akan lupa..iaitu, aku berjumpa dengan tuan empunya blog tersebut..actually, tak lah follow sangat blog kak Hanis. but bila kak alia story about her, sapa Hanis, kejayaan yang diperolehinya sehingga kini membuatkan aku nak tau pasal dia. 

Kak Alia memperkenalkan aku dengan Leader Haiqal Rawlins..dan secara kebetulan Hanis pun datang.. Actually aku tak nak cerita sangat apa yang kami bincangkan. itu tunggu NEXT ENTRY. Insyallah..

Yang penting, aku sangat bangga dapat jumpa Hanis Haizi. Dia sangat cantik, bergaya, berkerjaya..aku harap aku boleh do something, change and make something to make a proud, maybe not to everyone, at least for my family and my self.

Bukti aku jumpa dia

Terima kasih untuk Kak Alia, Rawlins yang memberi satu jalan dan peluang untuk aku. Mungkin ini adalah permulaan yang siapa tahu memberikan kejayaan. 

Apa-apa pun, Usaha, Pengorbanan, Doa adalah penting dalam mencapai Kejayaan

AMIN



1 comment:

  1. Tahniah Aza
    Terima kasih sebab sudi memberi peluang
    So, lets gerak sama-sama!

    ReplyDelete