Monday 25 March 2013

Mari Belajar : Jahit Manik

Assalammualaikum;;;;

Aku ni kalau bab memasak memang agak kurang sikit...maksudnya kurang menjadik sangat melainkan aku betul-betul rajin...sama jugak dengan menjahit...lagilah kurang...hehe...tapi bila ada kengkawan yang mulakan dulu, memang insyallah aku pun nak mencuba dan belajar....housemate aku lah ni sekarang diorang tengah rajin menjahit manik dekat tudung bawal..cantik je diorang buat...

makanya aku pun terpengaruh untuk membeli manik...belum lagi try nak buat manik dekat atas kepala..disebabkan nanti ada majlis, dapat baju batik so aku bercadang untuk jahit manik sendiri dekat lengan baju....

Inilah hasilnya yang pertama kalinya.....


teehee...masih lagi belajar ok..kurang kemas sangat...insyallah boleh diperbaiki lagi nanti...


No comments:

Post a Comment