Friday 16 November 2012

Salam Awal Muharam 1434H

Assalammualaikum dan Salam Jumaat



dimulakan dengan gambar tuan punya blog...hehe.pejam celik pejam celik dah bertukar tahun..umur pun dah semakin meningkat..aku nak ucapkan Salam Muharam 1434H buat semua............

So, apa azam untuk tahun baru? azam tahun lepas dah tercapai ke belum? aku pun tak tau apa azam aku yang lepas-lepas..aku rasa aku ikut je perlajanan hidup yang aku lalui...dan sepanjang perjalanan hidup tu pasti naik turunnya roda kehidupan...ada suka, ada duka dan macam-macam peristiwa yang dilalui...

Sama jugak bakal tahun 2013 yang akan menjelma..semoga hari-hari yang dilalui akan menjadikan aku lebih matang dan lebih kuat..semoga kehidupan menjadi lebih stabil..semoga diri ini lebih beriman dan pastinya ingin memperbaiki lagi kekurangan diri terutama dalam mengerjakan ibadah kepada Allah S.W.T..insyallah...


No comments:

Post a Comment