Wednesday 7 November 2012

Housemate Oh Housemate

Assalammualaikum

Anda suka mendengar Hot Fm pagi-pagi? Aku pun suka.hahaha.pehal gelak pulak kan. Sebabnya pagi-pagi diorang suka share story yang meletup-letup. Macam-macam isu yang mereka bangkitkan. Kadang-kadang best dan yang paling penting lawak. Pagi-pagi tu kalau nak pergi kerja dalam kereta dengar lah suara si faizal, fafau ngn AG tu. buat panggilan hangitlah, top 5 yang merepek-repeklah, segmen Fifi lah tapi semua kelakar-kelakar diorang ni..gelak je kan...Fifi Sukeeee..........hehehe...

Pagi tadi story pasal Housemate Oh Housemate..semua orang mesti pernah ada housemate kan. apa itu housemate? housemate tu kawan serumah. kalau duduk asrama dipanggil roomate maksud kawan sebilik. Tak kisahlah housemate or roomate tapi yang penting pernah duduk sekali. So far sepanjang aku hidup di atas muka bumi ini macam-macam ragam yang aku hadapi bersama-sama mereka-mereka yang pernah sehousemate dengan aku. ada best, ada tak best dan macam-macam peristiwa yang berlaku..kelakar, takut, gaduh semua ada..

antara memori yang aku ingat bersama-sama housemate oh housemate sepanjang aku hidup ni ;

* pernah tengok housemate bergaduh. Dasyat oohh...satu blok dengar suara diorang sebenarnya. sampai main tarik-tarik rambut, main cakar-cakar lagi. siap aku teman member aku tu gi balai report polis. tengah malam pulak time tu..huhu...

* housemate putus tunang...nangis-nangis hentak kepala kat dinding..selamat tak berdarah....

*bersama-sama dengan housemate menyewa satu rumah yang scary....

*Housemate yang buat rumah macam hotel. keluar masuk rumah ikut suka mak bapak dia je..

* housemate yang langsung tak alert dengan housemate sendiri..aku ada kat rumah ke tak ada ke dia buat nan hado je...boring

* Housemate yang time enjoy-enjoy je ajak kita...time kite susah @ nangis apa dia kesah..

* Housemate yang cun hot lagi meletup tapi bab mengemas alahai...zero. tengok bilik lah.....

* Housemate yang lupa diri, asyik kuar ngan jantannnn je...puiiiii.....


semua nampak cam negatif je housemate-housemate aku ni kan...tapi ada jugak kenangan-kenangan yang best pasal diorang. Yang best nye time berjimba-jimba jelah kan...housemate pun kalau ngam boleh jadi best friends..tapi susah nak cari cam tu....biarlah sorang-sorang tapi tak menyusahkan dan memeningkan kepala..buat hal sendiri-sendiri sudah...janji bahagia....Housemate oh Housemate.....


No comments:

Post a Comment