Monday 29 October 2012

Pengorbanan

Assalammualaikum

Selamat Hari Raya Korban buat semua umat islam..Semoga insan-insan yang mengerjakan haji di Tanah suci mekah dapat menunaikan haji mabrur dengan selamat dan penuh keberkatan..dan semoga satu hari aku akan jejak kaki ke tanah suci..INSYALLAH...moga diberi peluang.amin..


 

cuti selama 3 hari balik la ke kampung halaman di Sg.Besar...sekarang ni tak payah tunggu time cuti raya, hari biasa tak cuti kadang-kadang aku balik pun jem inikan hari cuti perayaan..lagilah jem...so, redah jelah..nak naik helikopter tak mampu...huhu

tahun ni kampung aku pecah rekod tak ada buat korban...tak dapatlah merasa makan daging korban kali ni..huhu....apa masalah nya tak tahulah aku,,masalah politik janganlah dikaitkan dengan hal agama dan tali persaudaraan...kadang-kadang manusia ni dia berkorban untuk pengorbanan yang sia-sia je..

almaklumlah parents dah tak ada, menumpang kasih family kakak jelah...kakak aku pun sekarang tengah tak berapa nak sihat...aku sentiasa mendoakan dia sihat seperti sedia kala.amin...

hujung minggu kakak sihat sikit, so katanya teringin nak g Teluk Batik. kebetulan abg aku sorang lagi pun balik jugak kitorang pun pergi hari Sabtu tadi ke Teluk Batik. 











Budak-budak teringin nak tidur hotel @ homestay..aku gitau kakak aku kalau hari minggu last-last minute ni memang tak dapat homestay. mesti penuh punya..so, cari jelah hotel area-area situ...


sesekali keluar macam ni rasa best sangat...insyallah nanti bila-bila ada rezeki lagi maksu bawak jalan-jalan lagi ye, kita g jalan jauh-jauh sikit and cari tempat yang best-best sikit kan...apa yang penting kesihatan semua ahli keluarga je...

BERKORBAN APA SAHAJA. Insyallah.

No comments:

Post a Comment