Tuesday 28 August 2012

Merekalah Sahabat Selagi Ada

Assalammualaikum

happynya tengok gambar-gambar kawan-kawan semasa raya kali ini. Tetapi bagi aku, tahun ni raya agak kurang mendapat kesan keseronokan di hati...sama je macam hari-hari yang dilalui...nothing special, nothing interesting...my hari raya is just simple, just ordinary, just same like my every day...

kawan-kawan pun dah ramai lost contact or maybe dah mls nak contact..why?sebab ada yang dah buat hal masing-masing ( maybe they say same like me), ada yang dah berumah tangga, so suasana beraya tu dah lain. My family pun, beraya setiap tahun tak lah semeriah macam family orang lain, just beraya ala kadar....

masuk raya ke-4 or 5, my life dah makin membosankan......still ingat kawan-kawan, but who'am i?? sapa pun yang masih ingat. or maybe aku sendiri pun menyepi kan diri kot..huhu..not blame anyone....tapi never to forget my best friends...inilah muka yang setiap tahun akan berkumpul, insyallah....selagi diri ini tidak milik sesiapa, tiada halangan untuk berjumpa, merekalah yang akan aku kenang dan ketemu...insyallah.....



wanie+ezah+sue= friends forever


alhamdulillah, terima kasih jugak buat sahabat lama, hana dan kawan-kawan lama yang datang rumah aku hari tu, kalau planning awal-awal boleh aku ikut beraya sekali...next raya insyallah planning awal-awal kita buat reunion SK Parit 6 ok....

tahniah jugak buat kawan-kawan yang dah berumah tangga, dah bertunang dan bakal bertunang nanti...moga kalian sentiasa happy-happy sokmo....

love u all till the end - 


No comments:

Post a Comment