Wednesday 25 January 2012

Balik Kampung

Assalammualaikum

Nak update pix anak buah aku masa cuti raya cina tadi...mood pagi ni nak kerja masih malas lagi ok. Nak tulis entry panjang-panjang pun malas. Tengok jelah gambar anak-anak buah aku yang aku snap masa kat kampung ni. Nak cerita lebih-lebih pun malas. Dan takde idea.  Ok, itu je BYE...

Ni muka semangat + tak berapa semangat nak balik. Dah siap-siap balik, pastu masa nak tutup tv ada psang cerita menyentuh kalbu pulak. cerita jepun. layan la sampai habis dan menangis-nangis tengok cerita tu. cerita ape nanti aku buat entry pasal cerita tu. memang sodeh woo....


Bila balik hari Sabtu ingat ok la jalan raya tak banyak kereta. ghupernyer memang lah kene mengharungi badai kereta-kereta di jalanan. Fuhh....memang mencabar. Pandu cermat jiwa selamat ok. 


Alhamdulilah sampai ke destinasi yang dituju. tapi balik hari tu tak de orang sambut sebab kakak n anak buah semua pergi jalan-jalan kat teluk intan...

Selepas hujan di pagi hari...suasana kampung yang sangat dirindui :) 


Aktiviti anak-anak buah aku 

MELUKIS




MEMBACA



MENGGUNTING 



MENARI


MINUM AIR


MAIN TIDO-TIDO 



JALAN-JALAN 


SAPU SAMPAH 


DAN AKHIR SEKALI 

PEACE NO WAR 



No comments:

Post a Comment