Monday 12 May 2014

Doa untuk Emak

Assalammualaikum

Semalam 11 Mei 2014 kita menyambut hari ibu. Semestinya saya tidak sambut because my mother passed away. Emak saya sudah kembali ke rahmatullah. I'm okay. Bukan tidak sedih, tapi sudah biasa. But lagi sedih rasanya kalau emak masih ada until now, and then akan berhadapan dengan saat-saat kehilangan emak. Mungkin waktu tu tak tahu boleh terima atau tidak :(  Sekurang-kurangnya sekarang saya sudah dapat menghadapinya. 

Tapi, semestinya buat yang masih ada ibu, ataupun sama seperti saya sudah kehilangan ibu atau emak, because saya panggil emak, haruslah sentiasa doakan kesejahteraan emak masing-masing. Jaga hati emak anda, hormat dan sayangilah mereka. Emak anda adalah insan yang paling berharga dalam dunia. Tanpa mereka, kita bukanlah sesiapa. Doakan dan bacakan al-fatihah every time lepas Solat



Ibu adalah ratu hati setiap anak. And the best moment dalam hidup adalah menjadi seorang Ibu :)

I Miss You and LOVE you 


No comments:

Post a Comment