Thursday 23 January 2014

Tahniah Kawanku Dah Ke Jinjang Pelamin


Aku ni jenis tak ramai kawan rapat sangat. Kalau ada pun kawan rapat cuma 2 3 orang je yang boleh dipercayai..kawan-kawan biasa tu ramailah, kawan-kawan yang boleh suka-suka, kawan-kawan nak jalan-jalan tu memang ada. Tapi kawan yang boleh nangis, boleh share masalah kita susah senang tu tak ramai. Boleh di kira dengan jari. 


our innocent face :)



Aku panggil dia Eja. Dia ni kawan aku masa zaman politeknik dulu.Kitorang dulu ada geng eja, kaksue, lia dan aku. orang panggil kitorang geng kecik. sebab semua kecik-kecik.hahaha....tapi kitorang tak kacau orang. kitorang geng yang baik dan sopan santun..tapi antara kitorang berempat eja ni lah paling havoc sikit. Dia lah mak joyah kitorang. kahkahkah. (matiklah kalau eja baca...larikkk) 

Aku senang dengan dia, semua pasal aku dia tahu and pasal dia pun aku tahu. susah senang kitorang share sama-sama masa zaman belajar dulu. Kalau gaduh-gaduh, masam muka, salah faham, tak bertegur sapa tu biasalah kan...tapi itu cerita dulu. tak pernah disimpan dalam hati..ingat lagi masa kita sama-sama tak dapat asrama masa sem 4 dulu kot...kene bebel dengan mak abah ko..pastu kita gi cari umah sewa area-area politeknik tu dulu..dapat lah merasa duduk umah sewa yang rupa-rupanya ada berpenunggu..kikiki....pastu upanya dapat duduk asrama....

Alhamdulillah, 
17 Januari 2014 eja dah selamat nikah dengan pasangannya. aku cuma datang 18 Januari 2014 hari persandingan. Tahniah!!! tahniah!! kawan..semoga bahagia selalu dengan suami tercinta..rasa macam cepat sangat masa berlalu, rasa macam tak percaya eja dah kahwin. Aku kalau kawan-kawan dah berumah tangga ni dah segan sikit nak ajak jumpa, takut kacau daun je..kikiki..tapi kalau rindu dekat aku , kita hangout la selalu ye :)


Semoga melayari bahtera rumah tangga dengan sebahagia yang mungkin. Lepas ni dah ada orang yang jaga. So, jangan susah hati. Jangan nakal-nakal, nakal ngan suami je tak pe..hehehe...





Semoga cepat-cepat dapat baby. Jangan nak honeymoon lama sangat..kahkah....emmm..rasa sebak je kawan masing-masing dah kahwin..tinggal lah daku sorang-sorang.hehe..



Ni lah Kaksue, dia pun dah kahwin dah. dah 2 orang dah anak dia. Setelah sekian lama tak jumpa. Last jumpa hari tu rasa nya dia tak kahwin lagi..comel-comel anak kaksue...geram



Ini Tqa Hussen. Dia kawan baik eja jugak tapi geng sekolah dulu. Kitorang tak lah kenal sangat. Tapi first jumpa masa tunang eja dulu. Terus jadi baik macam dah lama kenal..hehe



Hasliza, 
selamat Pengantin Baru
semoga berbahagia ke akhir hayat
Mintak maaf sebab tak tolong masa kenduri ko tempoh hari
Tapi alhamdulillah, jangan risau sebab aku tau ramai yang membantu dan berjalan dengan lancar
susah senang dalam perkahwinan atasi sebaik yang mungkin
jadi isteri yang solehah yang membahagiakan keluarga

amin 


No comments:

Post a Comment