Wednesday 13 November 2013

Shopping zalora.com



Assalammualaikum


Buat penggemar-penggemar shopping online mesti dah selalu dengar satu laman web untuk shopping secara online yang dah memang terkenal 



Zalora.com bukan sahaja berada di Malaysia, tetapi turut ada di negara Singapore, Indonesia, Thailand, Philiphines, Vietnam, Brunei dan Hongkong. 

Meliputi jenama -jenama yang terkenal dan pereka-pereka fesyen yang hebat-hebat. Semua ada di Zalora.com.my. 

Untuk pertama kalinya aku shopping di Zalora memang mudah dan senang. Cara pemprosesan yang cepat. dalam masa 24 jam satel buat pembayaran shipping akan terus dibuat. Sekarang ni tengok sapa yang buat bisness online memang menjadi dan memudahkan pengguna. Lagi-lagi seperti aku yang bekerja. Kadang-kadang tak ada masa nak keluar cari baju, beg atau sebagainya. So, dengan ada cara online seperti ini memang mudah. Seperti Zalora, bukan setakat baju, beg, tudung, kasut semua ada dan harganya jugak berpatutan. Just order, buat pembayaran dan esoknya dah sampai depan pintu rumah. Tak perlu bekejar-kejar dan buang masa nak pergi shopping complex. 

Yang penting, zalora memang menjaga kualiti barang dan memberi kepuasan kepada pelanggannya dan barang boleh return dalam tempoh 30 hari secara percuma jika ada sebarang ketidak puasan. Thanks Zalora. 


Tote Bag - Alfio Raldo
scallop short sleeve top - black 

dua-dua tu beli online dari zalora.com


No comments:

Post a Comment