Monday 11 November 2013

My Glam Dinner




Assalammualaikum 


Sabtu yang lalu my bisness company ada buat Majlis Ulang tahun yang ke-21 bertempat di MIECC, The Mines. So, di atas kesempatan ini aku berpeluang untuk join the programme. Pagi-pagi dah kene bangun and buat persiapan untuk ke majlis tersebut. Dahlah, one week sibuk dengan Kejohanan sukan staff antara IPTA. and then aku main boling padang, muka memang hitam legam asik kene panas start training. So, decide untuk kene make up jugak. 


make up artist by Kak Intan. Kalau u all rasa make up kitorang ni macam cantik je, ask me and i will give the phone number. For me, sangat berbaloi dan puas hati. and also i feel comfortable. yelah, kadang-kadang orang yang memake up kan kita pun memainkan peranan penting. bila kita selesa, of course muka kita akan jadi cantik. i more comfortable make up dengan perempuan, of course lah sebab i kan muslimah sejati..kahkah...nak touch-touch lebih tak de hal....



we all at MUT21 . all the pictures from kamera kakak dan abang saya di atas tu. Terima kasih ye sebab suka tangkap gambar banyak-banyak. kalau harap saya memang gambar seketul dua pun susah nak dapat.hehehe....so, di atas membalas jasa baik kalian. i promote u all punya blog...hehehe




Yang paling best, berpeluang dapat tengok performance live dari MISHA OMAR gitu..cantik dan sedap betul suara dia



 Our TITANIUM GLAM



and after that, dalam jam 5 lebih kitaorang bergegas ke Mariott Hotel, Putrajaya pulak untuk acara yang dinantikan oleh our Glampreneurs. 

GLAM DINNER

theme adalah Hollywood. Aku punya dress tu, tak voque langsung ok. entahlah, ikut thema ke tak. hahaha. Tapi dapat join dinner pada malam tu adalah satu kenangan yang best ok. Korporat dinner lagi tu. Dulu, memang dalam mimpi jelah nak join dinner yang pakai dress cantik-cantik ni. but now, jadi realiti pulak.  Suka sangat tengok orang yang dressup cantik-cantik. Baju bukan biasa-biasa je diorang tu, kebanyakkanya designer yang popular-popular yang buat tau. Dan yang paling penting bukan sponsor tapi beli dari hasil duit bisness masing-masing. 

Bersama Founder of GLAM - CDM HANIS HAIZI 

GLAM LELAKI , cube teka mana satu Bruno Mars..hehe  

titanium Glam 

our table no 16

Kenal tak budak kecik ni..hahaha 


Again with a beautiful mummy - CDM Hanis Haizi 

Love this pix so muchhh......

ladies yang comel dan giler-giler 

with the founder of GLAM - CDM RAZALI ZAIN 

Lapar-lapar....mana makanan ni


dah sampai pun, jemput makan 






The best Dinner and happening that night. I wanna join again for next year, Insyallah. 

Glam Hebat, Saya Hebat, Pasti Hebat
clap clap clap clap...


azasuhaiza.blogspot.com
010.8941.206



No comments:

Post a Comment