Wednesday 17 July 2013

Tutorial Make Up By Michelle Phan

Salam. Puasa ke tak hari ni?? muahaha...sapa yang tak puasa tu jangan pulak makan depan orang yang tengah berpuasa ye..hihi..sapa yang berpuasa tu, alhamdulillah.. Rasanya mesti dah ramai kot yang kenal siapa Michelle Phan ni lagi-lagi yang suka makeup ala-ala rentis ni kan. Kalau siapa yang tak kenal Michelle 
Phan meh aku kenalkan. hehe... 



 Michelle Phan dilahirkan pada 11 Januari 1987 di Boston, Massachusetts. Dia adalah kacukan vietnam - Amerika. Seorang makeup instruktor, kecantikan dan perunding imej. Banyak video yang Michelle Phan naik turun di YOUTUBE. aku memang suka tengok tutorial make up yang dibuat oleh Michelle Phan ni sebab nampak sangat senang dan simple. 

korang boleh lah jugak kalau nak belajar make up just taip kat Youtube MICHELLE PHAN ataupun just pergi tengok video-video dan tips dekat michellephane.com Korang cakap je korang nak belajar make up macam mana..aku first time tengok video dia ni kawan aku yang perkenalkan..dan sampai sekarang aku follow dia punya video..cuma tak berapa nak aplikasikan jelah....heheheheh....sebab aku malas nak make up... Cara nak make up guna liquid eye liner, cara nak pakai eye shadow, nak bentuk kening, pakai maskara, nak make up ala-ala korea, barbie doll, gotic, zombie,Angeline Jolie,lady gaga..semua ada dalam video Michelle Phan..u'all just cari je.. 

 Ini aku share nak make up yang simple 



make up ala-ala angeline Jolie 



make up pergi glamour night 



Dan banyak lagi video-video tutorial make up dari Michelle Phan. Selain itu jugak, dia ada kasi tips-tips macam mana kalau barang make up rosak contohnya gincu patah dan bedak kompak kita pecah..dan jugak tips nak pakai minyak wangi yang betul...





So, u'all apa lagi..kalau nak belajar make up untuk diaplikasikan pada hari raya yang akan menjelang tak lama lagi boleh lah klik klik klik dekat youtube taip MICHELLE PHAN tau !!!!

p/s : sapa nak info pasal Premium Beautiful / Biozone / Tilam Bio Velocity just contact me at wassup 010.8941206 atau email azasuhaiza.gmail.com. Saya mencari rakan niaga dan berpeluang bercuti secara percuma nanti pergi GOLD COAST, AUSTRALIA !!!

No comments:

Post a Comment