Tuesday 23 April 2013

Selamat Bersara

Assalammualaikum

Patutnya entry ni dibuat pada 18 April 2013 yang lalu. Tapi disebabkan kemalasan yang teramat -amat malas telah melanda dalam diri aku yang comel ini, baru hari ini aku dapat buat entry. Mood nak berblog, berfacebook buat masa ini sangat rendah..sekarang ni musim instagram. Jom lah layan instagram aku ye @azasuhaiza. 

18 April 2013 hari tu, ada majlis untuk meraikan hari persaraan salah seorang office mate. Dia bersara umur 60 tahun..lama dah dia berkhidmat dengan UKM. alhamdulillah,yang aku ni baru masuk 3 tahun bekerja pada 5 April yang lalu...alhamdulillah.....pejam celik pejam celik cepat je masa berlalu kan...



Inilah orangnya, En.Mohd Salleh. dia sangat humble, baik, comel..kitorang panggil dia pokleh, semoga pokleh diberi kesihatan selalu, panjang umur, murah rezeki..dia pun alhamdulillah baru balik menunaikan umrah.

aku dan pokleh

Terima kasih jugak untuk Unit Kemudahan Pusat Sukan sebab sudi jemput aku untuk majlis tu. Kitorang lunch dekat Puri Pujangga UKM. dekat situ makan sedap-sedap, tapi kalau boleh tapau lagi best.hihi...jom layan gambar yang tak seberapa ni, tapi boleh buat perut aku lapar balik....



Tapi kan, kalau dapat makan kat rumah lauk camni lagi best...susah lah guna sudu..hehe...aku kalau makan kt hotel macam ni payah lah nak melantak banyak-banyak...guna tangan lagi best....

Apa-apa pun, entry ni khas untuk Pokleh. Selamat bersara Pokleh walaupun tau dia tak akan baca blog ni..



No comments:

Post a Comment