Thursday 3 January 2013

DUGAAN

Assalammualaikum


Kuat kan semangat 

Pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2013..Masa malam new year tu, aku dekat rumah kampung. memang tak ingat dah new year ke apa..Bila dengar bunyi bunga api barulah ingat rupanya dah 1 Januari dah..Ya Allah, cepat betul masa berlalu..disebabkan akhir tahun ni, ada berita yang sangat menyedihkan jadi dekat family aku sebab tu aku dah lupa hari dan tarikh..

Hidup ini biasalah ada pasang surut..Dugaan yang Allah bagi pun kita jangan perlekehkan. Pasti ada sebab dan hikmat disebaliknya. Dugaan di akhir tahun ni satu-satunya kakak kandung yang aku ada masuk ICU dekat Hospital Selayang. Ini adalah satu dugaan yang berat untuk aku hadapi dan terima..

Semoga kakak aku cepat sembuh dari penyakitnya dan berikanlah dia kekuatan menghadapi dugaan ini..Kuatkanlah semangat buat abang ipar aku jugak..

Ya Allah, hanya tempatmu aku meminta pertolongan dan hanya padamu aku berserah.. :(

Apa-apa pun, selamat datang 2013. Semoga tahun ini memberikan aku lebih kekuatan dalam mengharungi segala dugaan yang mendatang. 

No comments:

Post a Comment