Wednesday 3 October 2012

our memory-2

assalammualaikum

malam tadi rajin pulak nak edit-edit gambar
so, hari ini aku harung sekali semua masuk dalam blog

gambar bawah ni masa aku kerja taska dekat Kementerian Belia dan Sukan, Putrajaya
ada gambar anak-anak yang aku jaga, gambar dengan bestfriend aku yang kerja sekali kat taska tu, gambar kitorang jalan-jalan kt putrajaya pun ada..ini adalah sebahagian je gambar sempat aku edit dalam laptop aku

dalam tahun 2007



 bawah ni pulak gambar masa aku praktikal dekat PKAYI..masa ni ada bawak budak-budak ni berbuka dekat Hotel Nikko,KL...

Tahun  2009


bawah ni pulak gambar dengan kakak angkat aku- kaksifah
masa tu ikut g umah dia balik Kedah



banyak lagi gambar-gambar dalam laptop.
nanti kalau rajin aku edit lagi
bile tengok balik gambar lama-lama
kelakar pulak
tapi itu semua kenangan yang tak perlu dilupakan


No comments:

Post a Comment