Wednesday 3 October 2012

Budak Ini

malam tadi bukak laptop, tengok lah folder gambar. semua gambar lama-lama since aku belajar kat politeknik sampailah aku habis politeknik..after habis poli aku dah jarang update laptop tu dengan gambar-gambar baru..banyaklah gambar-gambar inosen aku, time aku giler kurus, time aku yang tak berapa nak cun..muahaha...sekarang dah kerja ada up sikitlah..haha..

ada satu folder gambar anak buah aku time kocek je..gelak-gelak tengok gambar dia..time tu cute je...recognize tak ini budak ??? 



 solehahnya...cemayang ye..anak sapolah ini





Ini budak sangat suka pakai telekong masa kecik-kecik
bukan telekong dia, telekong kakak dia
comel je kan..hehehe...
but the true is SHE or HE actually


the real is


 anak kakak aku yang bernama Muhamad Azam Shah Putra
bapak panjang nama dia ok.hehehe
time ni dia kecik lagi umur dalam 2 or 3 tahun kot
saje nyakat dia suh pakai telekong kakak dia
nak pulak tu...comel je macam gegirl dah jadinya

and now dia dah 5 tahun dah
masuk tadika dah
ni gambar dia yang terkini



HAI!!!!!


 
Saya ajam..umur 5 tahun
sy suka ikut ayah sy pergi surau
sy suka ikut ayah sy pergi kenduri
sy nak jadi anak yg soleh
bye !!!

I'AM A BOY


hehe, itu saja kisah anak buah aku yang sorang tu...


No comments:

Post a Comment