Thursday 7 June 2012

Cinta V-log

Assalammualaikum

Malam tadi layan cerita kat TV9 jam 8.30pm, tajuk dia Cinta V-log. Sapa ada tengok cerita tu? Best jugak ceritanya. First time tengok si Alif Aziz sayang-sayang tu berlakon. Pastu ada si Wawa zainal yang cantik giler, ada lesung pipit, muka gebus giler la, memang cun habis lah...cerita tu mengisahkan yang diorang ni buat Vlog, si Alif Aziz tu kononya buat Vlog semata-mata untuk mengejar keglemouran la...pastu bila Aliff Aziz tu tengok video si wawa zainal tu, boleh dia kutuk-kutuk video orang tu, kecik ati la si Wawa yang comel tu..eh dalam cerita tu nama dia Madihah, si Aliff Aziz tu nama dia aku tak ingat..aku ni suka makan kepala ikan bilis banyak sangat...sebab tu cepat lupa kot...si Anne Ngasri pun ada, dia jadi kepochi dalam cerita tu, boleh tahan mulut dia tu, eehh dengar kata dia digosipkan dengan Aliff Aziz kan...apa-apa jelah....popular la lepas ni si Aliff Aziz dengan lakonannya sama macam si Aiman Mentor. Dah la dua-dua hensem kot..


Kalau cerita pasal Vlog ni, antara Vlogger yang famous yang aku tau tak banyak. Aku just tau si Mat Lutfi, IniAnuarHadi dan Maria Elena....kalau tengok video Mat Lutfi memang giler klakar, tapi walaupun kelakar-kelakar dia mempunyai motif dan setiap video dia hasilkan sangat memberi pengajaran... dan si Maria Elena tu pulak, aku memang penggemar setia dengan setiap Blog dan Vlog dia...dia sangatlah cantik, pandai, fashionista, dia speaking english sangatlah bagus ok, malu kalau nak berhadapan dengan dia tau...


Tak pasal-tak pasal, malam tadi perasan pulak rupanya si Maria Elena tu berlakon dalam cerita Cinta Vlog, berlakon dengan si Alif Aziz lagi. kikiki...apa lagi cepat-cepat aku tangkap gambar kat tv sebab keluar gambar si Maria tu...pasni bolehlah kak Maria ambik job berlakon pulak, mesti popular kak...huhuhu...


dan disini aku edit conversation antara Maria Elena dengan Aliff Aziz dalam cerita tu....












hehe...camtulah ceritanya... jangan marah ye kak maria...sayang u...i like ur style....assalammualaikum..tak jawab dosa, jawab sayang....peace yo...


No comments:

Post a Comment