Thursday 19 April 2012

Si budak Kecik

Assalammualaikum

malam tadi melayan si kecik Azib muhaimin @ ajib memen smpai pukul 12 baru dia tido. pantang bila nampak aku pegang enset mesti nak angry bird angry bird angry. tapi aku tak kasi..aku buat bodoh je.hehehe.kejam maksu dia ni. yelah, sebab dia kecik lagi tak reti main..nanti main je kalah...pastu suh aku tekan ulang, tak smpai 1 minit dah kalah...suh maksunya tekan lagi....sorry la ye budak kecik...pastu aku upah dia suh baca katalog satinni tu. suh dia cari beg angry bird. dah 3 hari kakak n ajib dok ngan aku, harap-harap aku boleh kasi yang terbaik untuk diorang. mudah2 an penyakit kakak aku semakin sembuh dan sihat sediakala. Ya allah, permudahkanlah urusan keluarga kami. sihatkanlah tubuh badan kakakku seperti sedia kala. lindungilah keluarga kami dan berikanlah kami kebahagiaan dunia dan akhirat. amin.


peace yo...maksu nak main angry bird.....please....



mata dia bengkak, cian ajib memen sebab hari tu jatuh buaian...tanya dia sape buat, mama buat.huhuhu..semalam balik kerja kakak story dia masam je kat umah...makan tak nak, minum tak nak..dia boring kot. sebab selalu kat umah kampung ada abang n kakak dia boleh gusti2, lari2. kalau kat umah aku ni mak dia jelah dia gustinya, baling2 bantal..dahlah mamanya tengah sakit. tapi ajib, maksu balik kerja kita main gusti lengan ye..

SAYANG AJIB MEMEN..MAKSU SAYANG AZIB MUHAIMIN. 

budak kalau kita tanya kan, contohnya ajib boy ke girl..nanti dia jawab girl....ajib girl ke boy...nanti dia jawab boy...ok, conclusionnnya...budak akan ambik perkataan last je.....alah macam kita menyanyi jugak....kalau lirik lagu tu aku jarang hafal penuh...ambik yang last2 je....macam lagu Najwa latip tu...kosong kosong kosong......


pagi tadi ujan,,dalam kete sempat lagi snap gambar sendiri yang tak cantik ni...tapi dah putih n tembam dah sikit dari sebelum ni....kat umah asik nak makan je, sonok ada orang teman kat umah sekarang ni...best bila ada keluarga kan...hargailah mereka selagi masih ada....


gambar latest aku yang **tettt***





BECAUSE I AM SIMPLE 


No comments:

Post a Comment