Wednesday 1 February 2012

Macam Orang Demam

Assalammualaikum


Tengahari tadi mintak kak eli teman g servey mesin basuh ngn sofa kat bandar baru. Servey harga je, tengok berapa. Insyallah ada rezeki nanti beli. Pastu g singgah makan dekat Yati Ayam Percek. Order la bendalah ni macam makanan orang demam sebab xnak makan berat. kenyang lagi..


Bubur nasi ayam. Oklah tapi tak habis sebab jam dah nak kol 3.00 tak masuk opis lagi 





Ini kuew Teaw Kak eli yang order. Bagi aku kurang sedap lagi makanan kat gerai biasa



Lai Chi kang semangkuk dua kupang.....eh bukan, semangkuk 4 ringgit sembilan. Kurenggg...


Yang sedapnya mungkin set nasi dia, tapi tak rasa lagi. Nanti ada rzeki datanglah lagi try nasi ngn ayam dia. Ni contoh set yang ada : 




Tengok gambor ayam percek dia macam sedap je. Nanti aku try sedap ke idak....Popular kedai ni. Harap-harap buka selera aku. Perut lapar balik dah. Tadi serve lambat sampai. hampir setengah jam. makan pun tergesa-gesa. Selamat ada roti gardinia di.....belasah......Ooh ye, menu aku macam orang demam x ? Demam tak la, cuma semalam jatuh bilik air. Baguskan. Bercalar tangan aku ni....Pedih.......

2 comments: