Thursday 2 February 2012

GARNIER - Sinar Cahayaku

Assalammualaikum


Baru-baru ni klik dekat fanpage GARNIER. Pastu nak join program yang GARNIER nak buat. Saje nak try and rasa macam berminat. Lagipun aku memang guna produk GARNIER. 


Nama program adalah Sinar Cahayaku. Ini adalah program sesiapa yang berminat untuk ambik adik angkat yang terdiri daripada anak yatim. Boleh share masalah mereka and beri sokongan dan nasihat untuk mereka.




How to join this programme ? Just follow the step below : 


Langkah 1 : Klik fanpage GARNIER

Langkah 2 : Hantarkan buti-butiran anda kepada kami di garnier.msia@facebook.com untuk pra-pendaftaran 

Nama :
Nombor Tel.Bimbit :
Alamat Menyurat :
Alamat E-mel :
Facebook Profil :


Langkah 3 : Tunggu Pelancaran rasmi tab ' Sinar Cahayaku' pada 1hb Mac 2012

Aku dah hantar maklumat tersebut. Semoga hidup ini dapat dikongsi bersama-sama adik-adik tersebut. Sebab aku faham Their life. Because aku rasa ape yang mereka rasa. Aku berkawan dengan mereka yang turut kehilangan insan yang tersayang.






No comments:

Post a Comment