Monday 25 March 2013

Kak Noor Khiriah yang comel bertudung

Assalammualaikum

Happy Monday Blues u'oall..hehe..dah lama tak update blog. Setiap kali nak update blog je mesti idea tu hilang serta merta. Maka aku hanya lah berblog walking saje melihat blog-blog para gadis-gadis, ibu-ibu yang jelita lagi menawan.hihi..

Rasanya ramai orang yang dah tahu, kak Noor Khiriah kita dah bertudung..aku pun dah tau, cuma sejak 2 menjak ni bila aku tengok dia dekat tivi rasa alahai so comel nye kakak ni pakai tudung. nampak sangat sweetnye...muka dia kan kecik, bila pakai tudung syiria tu lagi nampak kecomelannya..aku ni memang pantang nampak orang yang comel-comel cantik belaka macam tu...


gambar semua ambik dekat internet @ facebook. aku memang suka tengok wanita pakai tudung syiria macam ni..tapi tak semua jenis muka boleh masuk...kadang-kadang aku try jugak dekat diri sendiri, macam ape je.asik terkeluar-keluar je rambut ni.hihi..tapi bila tengok kak noor ni, alahai comel-comel-comel gitu.....


Nampak cam anak dara je kan..padahal dah ada 2 orang anak. Aku suka tengok lakonan kak noor, sebabnya dia sangat versetile...berlakon gila-gila pun jadi, berlakon nangis-nangis pun jadi, berlakon jadi mak tiri je aku tak pernah lagi tengok..hehe...


Kak noor bersama husband dan 2 orang anaknya..sedap je mata memandang kan..nampak bahagia and sweetnya kak noor khiriah kita ni..hehe


Kak noor, kita nak jadi adik angkat kak noor boleh tak??hehe..kita suka lah akak pakai tudung tutup cam nie..cucuk sikit pinggang tu * ops jangan melatah * hehe...alhamdulillah sekarang ramai dah artis yang berhijrah dengan berhijab...artis kan role model kepada masyarakat..apa yang mereka bawak dan sampaikan akan diikuti oleh masyarakat...


Untuk Kak Noor, moga berjaya dalam bidang seni * bukan pendidikan seni ye* bawaklah watak-watak yang best dan kelakar selalu..hihi...itu je babai....

ikhlas dari adik yang sweet lagi comel..kihkihkihkih...


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

No comments:

Post a Comment